چرا از پکیج استفاده کنیم؟

پکیج آموزش زبان مهاجر.این محصولات شامل پکیج کودک، آموزش گرامر، لغت و بسیاری موارد پرکاربرد دیگر است.

استفاده از پکیج هم به صورت خودآموز و هم به عنوان مکمل کلاس زبان، فکر بسیار خوبی ست، هم سرعت یادگیری شما را افزایش می دهد هم اینکه تجربه یادگیری زبان را به کاری لذت بخش و شگفت انگیز تبدیل می کند.

نکته این است که هیچ پکیجی هم به تنهایی نمی تواند زبان را به شما آموزش دهد از این بابت مطمئن باشید.

پکیج ها مزیت بزرگی نسبت به کتابها و متریال های دیگر دارند، آنهم اینکه به صورت تصویری زبان را یاد می دهند. حافظه تصویری هر انسانی حداقل ۷۰ درصد قوی تر از حافظه نوشتاری ست اما ۳۰ درصد حافظه نوشتاری کمک فراوانی به یادگیری زبان می کند. پس حتما در کنار پکیج ها باید از کتاب، فیلم های آموزشی و موسیقی و کلاس و… هم استفاده کنید.

پکیج ها جنبه مکمل دارند و بهتر است مثلا روزانه ۲ ساعت از وقت خود را برای آنها اختصاص دهید. یک ساعت کتاب ، یک ساعت فیلم و کارتون و سریال و … که البته بیشتر به شما و نوع یادگیرندگی شما دارد. بعضی ها با داستان بهتر یاد می گیرند بهتر است کتاب داستان و رمان بخوانند بعضی ها فیلم . در این راستا میتوانید از کانال تلگرام، آپارات و پیج اینستاگرام مهاجر بهره ببرید.

البته که حضور در کلاس نیز مزیت بزرگی است. ولی با رعایت موارد اشاره شده سرعت یادگیری خود را افزایش بخشید.

تمام سعی ما براین است که با قیمت بسیار مناسب این آموزشها در اختیار شما قرار بگیرد.

و کلام آخر

حتما یک وبلاگ به زبان انگلیسی راه اندازی کنید .روزانه در حد دو سه پاراگراف اتفاقات روزانه ای که برای تان می افتد را به انگلیسی در آن بنویسید. هیچ اشکالی ندارد که اشتباه داشته باشید یا دست و پا شکسته باشد فقط بنویسید. فارسی بلاگ جای خوبی برای ثبت وبلاگ است.

پکیج های مهاجر